Santiago 20 januari

20 januari 2017 - Santiago, Chili

Vandaag begonnnen met een lekkere duik in het zwembad op het dakterras van het hotel. Daarna hebben we de binnenstad van Santiago verkend. Begonnen met het beklimmen van Cerro Santa Lucia, de heuvel waar Santiago is gesticht door Don Pedro De Valdivia. Een hele klim met als beloning een prachtig uitzicht over de stad. Daarna het centrum in met  de Palacio la Moneda, Bolsa de Comercio. Cultuur gesnoven in het museo de Arte Pre-Colombino, met de historie van Zuid Amerika en gezellige parken waar muzikanten zuid Amerikaanse muziek maakten. Heerlijk sfeertje. Gedurende de dag steeg het kwik naar 34 graden en hebben we ons zwembad weer opgezocht. s'Avonds lekkere tapas gegeten. Morgen pakken we het vliegtuig naar Temuco. Ciao!!!!

1. Marica:
    21 januari 2017
    Gááaaaf!!! Wat ontzettend mooi allemaal! Dank jullie wel voor de prachtige verhalen en geweldige foto's! Geniet, geniet, geniet!!! Dikke knuffel!
  2. Fred en Corry:
    Hola Lucky lady 's

...en dit is nog maar 't begin. Hoe heerlijk. We genieten vanuit onze luie stoel van jullie belevenissen. Muchos saludos van de Flinstones.
  3. Gerda van der Werf:
    21 januari 2017
    Heerlijk genieten bufies! Wij buffelen hier wel even door!!
    Xxx van ons
  4. Froukje:
    Klinkt fantastisch!
  5. Aukje:
    22 januari 2017
    Goede morgen! Het beklimmen van de vulkaan staat dat daar ook op jullie programma. Wij moesten toen helaas op de helft terug vanwege slecht weer, maar is een hele belevenis. Gaaf hoor, herinner me ineens ook weer mijn eigen vakantie. Geniet ervan