Buenos Aires -Amsterdam

18 februari 2017 - Buenos Aires, Argentinië

Vanochtend nog lekker van de zon genoten, tassen reisklaar. Dat lukt ondertussen in 10 minuten!

Vanmiddag vliegen we van Buenos Aires rechtstreeks naar Amsterdam.

Wij hebben 5 fantastische weken gehad, op deze voor ons bijzondere reis en vonden het heel leuk om dit met jullie te delen!!!.

Bedankt voor jullie vele leuke en enthousiaste reacties!!

Hasta la vista!! las chicas

1. Greetje:
    18 februari 2017
    Deze spannende reis zullen jullie nooit vergeten!! Heerlijk na genieten en ik kijk uit naar de verhalen in de komende weken en ....maanden!! :)
  2. Froukje:
    19 februari 2017
    Wat een superreis!! Om eindeloos te herbeleven....fantastisch!!!
  3. Fred en Corry:
    Met een rugzak vol belevenissen en een hoofd en hart vol fantastische herinneringen terug naar ons koude kikkerlandje. Oost west, thuis best, Fijne terugreis lieverds, Hasta la Vista in Peize -XXX-
  4. Hans en Jissica:
    19 februari 2017
    Wat een fantastische verhalen en prachtige foto's!! Welkom terug!
  5. Hannie en Nico de Vries:
    20 februari 2017
    Indrukwekkende reis. We zijn blij, dat jullie dit hebben kunnen meemaken en dat jullie weer heelhuids en gezond terug zijn.