Pucon 21 januari

21 januari 2017 - Pucón, Chili

Vandaag vanuit Santiago naar Temuco gevlogen. Prachtige vlucht van ruim 1 uur zuidwaarts, met continu uitzicht op de Andes, met de vele witte sneeuwhopen en vulkanen met as. In Temuco stond de 4wd klaar en zijn we in 2 uur via Villarca aan het meer, naar Pucon gereden, door mooi groen gecultiveerd gebied. Pucon is een plaats in de bergen voor avonturiers. Mountainbiken,raften, de vulkaan beklimmen. We hebben een gezellig hotel met uitzicht op het bergmeer. Het was vandaag ook weer erg warm, 30 graden, en ook hier bracht het zwembad heerlijke verkoeling. Al verschillende vogels gespot en er staan veel bloemen in bloei, onder andere ook de lavendel. Vanavond het gezellige stadje bezocht. Veel vakantievierende Chilenen hier. We hebben veel bekijks omdat we grijs en lichter van kleur zijn en meestal langer dan de Chilenen. We kunnen flink aan de bak met ons handen en voeten Spaans. Ook voor het rijden onderweg nog maar even links, rechts rechtdoor geoefend. Morgen gaan we wandelen in de omgeving bij de vulkaan. Hasta Luego!

1. Fred en Corry:
    22 januari 2017
    We komen eraan....zet de wijn maar alvast koud, pilsje mag ook.
  2. Paul:
    23 januari 2017
    Wat ziet dat er allemaal prachtig uit meiden
    Heel veel plezier de komende weken
    Groeten Paul