Welkom

14 januari 2017 - Peize, Nederland

Welkom op onze reisblog.

Woensdag 18 januari gaat onze reis door Chili-Argentinië-Antarctica beginnen.

We hebben er ontzettend veel zin in en zijn volop met onze laatste reisvoorbereidingen bezig.

Tijdens onze reis zullen we regelmatig reisverhalen, foto's en video's plaatsen zodat je ons kunt volgen. Onze reis ziet er samengevat als volgt uit:

We vliegen naar Santiago de Chile, waar we een paar dagen acclimatiseren en de mooie stad bekijken. Vervolgens vliegen we naar Temuco waar we met een 4wd auto naar Pucon rijden. Vandaar rijden we via de Andes naar Argentinië en vanuit hier via verschillende natuurparken weer via bergpassen van de Andes, terug naar het merengebied van Chili. Vanuit Puerto Varas rijden  we naar Puerto Montt, van waaruit we vliegen naar het zuidelijkste stadje van Chili, Punta Arenas in Patagonië. Van hieruit gaan we met de auto via Puerto Natales  naar het wandelgebied in het NP van Torres del Paine.  Daarna met de bus naar de Perito Moreno Gletcher in Argentinië. Vandaar vliegen we naar de zuidelijkste stad van het zuidelijk halfrond in Argentinië, Ushuaia. waar we met de ijsbreker/expeditieboot 'De Plancius'  via de Drake Passage naar Antarctica varen, waar we 12 dagen verblijven. Vervolgens vliegen we vanaf Ushuaia naar Buenos Aires, waar we ons onderdompelen in de mooie warme stad van de Tango.

Hasta la Vista!

Lucie&Alette

1. Marica:
    14 januari 2017
    Hé lieffies!!! Héél erg veel plezier met de laatste voorberidingen voor jullie fantastische reis! Geniet er enorm van! Hele dikke knuffel van jullie Zuiderlingen!
  2. Ilona Steenwijk:
    14 januari 2017
    Hey Lucky Ladies :-) Nog 4 nachtjes slapen en dan gaat jullie avontuur beginnen. Alvast bedankt dat we via jullie reisblog mee mogen genieten! Doe voorzichtig aan en geniet met volle teugen! Ilona
  3. Sophia Wittop Koning:
    Hola guapas!!
    Disfrutad mogollón y espero que habléis mucho español:-))
    Un abrazo de oso de Sophia
  4. Fred en Corry:
    15 januari 2017
    Buenons dias lieve guapas uit t Noorden

We wensen jullie een onwijs gave reis toe...gaan jullie avontuur zeker volgen. In gedachten reizen we met jullie mee. Dikke besos van de Flinstones uit t Zuiden! -XXX-
  5. Fred en Corry:
    15 januari 2017
    Buenos dias lieve guapas uit het Noorden.

We wensen jullie een onwijs gave reis toe en gaan jullie avontuur zeker volgen. In gedachten reizen we met jullie mee.
    Muchos besos uit t Zuiden van de Flinstones -XXX-
  6. Kitty en Bertus:
    15 januari 2017
    Veel plezier toegewenst met deze avontuurlijke reis. Bertus was graag stiekum in jullie koffer gekropen. We gaan jullie zeker volgen en reizen via deze blog ook een beetje mee.
  7. Fred en Corry:
    15 januari 2017
    Sorry er ging iets mis met plaatsen en nu staat het dubbel zie ik. Maar ach, daar zijn we Flinstones voor he. Hoe leuk, Kitty en Bertus om jullie via de 'Lucky Lady's' weer t ontmoeten. Ook wij willen mee in die koffer:) De herinneringen van onze rondreis door Amerika van ons allemaal koesteren we diep. Liefs van ons.
  8. Wim en Jitty:
    15 januari 2017
    Meiden, wat een prachtig programma! We volgen jullie verhalen en foto's graag.
    Veel plezier en een onvergetelijke reis gewenst!
  9. Anita:
    16 januari 2017
    Lieve Lucy en Alette, vanuit het koude Delfzijl wensen we jullie een heerlijke reis door Zuid Amerika. We gaan jullie met veel plezier volgen via deze blog. Liefs, Anne en Anita
  10. Gerda van der Werf:
    Hai bufies,

Nog twee dagen te gaan dus de tassen al klaar? Wij wensen jullie een hele fijne ervaring en behouden reis toe!

Liefs van buuf en buur
  11. Marjan reinders:
    Lieve Lucy en Alette,

Heel veel plezier tijdens deze mooie reis. Geniet er van en we kijken uit naar jullie belevenissen!

Goede reis! Gr Theo en marjan
  12. Joke:
    17 januari 2017
    Lieve Lucy en Alette,
    Wat een heerlijk vooruitzicht! We gaan jullie zeker volgen. We zijn heel benieuwd naar jullie ervaringen en foto's. Geniet ervan!
    Hans en Joke
  13. Hans en Jissica:
    17 januari 2017
    Lieve Lucy&Alette,
    Laatste nachtje Peize! Ontzettend mooie reis gewenst! En wat leuk dat we zo een beetje mee kunnen genieten! Fijne tijd samen! Hans& Jissica.