San Martin de Los Andes 24 januari

24 januari 2017 - San Martin De Los Andes, Argentinië

Vandaag hebben we de omgeving van San Martin de Los Andes verkend. San Martin ligt midden in de Andes aan een groot meer. We zijn eerst met de auto op pad gegaan. Met de 4wd op onverharde wegen omhoog geklommen, door het natuurpark Parque National Lanin. Hier kwamen we een vrouw met kind op een ouderwetse ossenkar tegen. Alette uit de auto en gevraagd of ze een foto mocht maken. De ossen werden midden op de weg geplaatst zodat de ossen mooi op de foto gezet konden worden. Na muchos gracias en peso's gingen we weer verder. We zagen een mooie vogel die ook ging poseren. Nadat we uit t natuurpark kwamen hebben we de prachtige weg langs het meer terug naar San Martin gevolgd. Lekker bij het hotel gerelaxt. S middags een prachtige wandeling in het gebied van de Mepuche indianen gemaakt. Eerst stijl omhoog met prachtige uitzichten over het meer. Daarna in een zeer oud loofbos langs het dorp van de indianen gewandeld. Na de mooie wandeling een heerlijke cerveca gedronken en later op de avond een heerlijke Argentijnse steak gegeten. Weer een prachtige dag.

1. Astrid Bakker:
    25 januari 2017
    Wow...zelfs voor de achterblijvers genieten
    Heel veel plezier nog
  2. Fred en Corry:
    25 januari 2017
    Prachtig lieverds....tikkie gezond jaloers hoor. We genieten van jullie belevenissen. Geniet nog maar van de warmte want voordat jullie 't weten zakken de temperaturen tot ver onder 't vriespunt en kan de lange 'onderbok's an:)